Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018

. Re: Χρόνια πολλὰ, ΚΛΙΝΟ ! (καὶ σύ, Γεώργιε Σουρῆ)

29 Ἰουνίου 2014, καὶ ὥρα 8:07.
Πασιφάη γραψε: Μεσιέ Κλινό, αύριο κιόλας σε παντρεύομαι. Αρκεί να μου υποσχεθείς, πως θα μου διαβάζεις κάθε μέρα Ποίηση. Διότι χωρίς αυτήν, εγώ δε ζω.
Κι' ἄν θὲ νά 'ν' ὁ γάμος τοῦ αἰῶνος
 πρῶτοι θὰ τὸ νιώσουμε - κι' ἐντόνως!

Ἀγάπη μου καὶ τρελλὴ λατρεία μου,
μ' Ἀγαμέμνονος, καθὼς καὶ Πρίαμου,
ἔρωτες, μίση, πάθη θ' ἀρχινίσω·
Ἐρωτόκριτον διόλου θ' ἀγνοήσω·
κι' ὡς Δυσδαιμόνα, θὰ σὲ ζωντανέψω,
τί δὲ θὰ κάνω νὰ σὲ σαγηνέψω!
Θά 'σ' ἡ νεωτέρα θεά Πασιφάη,
(σύζυγος ντὲ Κλινό - ...πῶς θὰ σοῦ πάει!...)
Θὰ σοῦ διαβάζω καὶ θὰ σὲ μαγεύω,
(ἀπ' τὰ μπούτια σου, μὴ σώσω ν' ἀλαργεύω)·
μὲ μουσικὲς κι' ὀνείρατα θὰ ζοῦμε...

- ἀφ' ἧς στιγμῆς, νὰ ξέρεις, παντρευτοῦμε!
Πιὸ πρίν, δὲν θέλω νὰ σὲ δοκιμάσω,
μὴ τυχὸν... "δὲν σοῦ φτάνει" καὶ σὲ χάσω!
Τὄπιασες περὶ τίνος ὁμιλῶ σου;
Ἄν ὅμως ἐπιμένεις..., ξεβρακώσου!
Κι' ἔλα, τώρα, π' ἄναψα, δὲν κρατιέμαι!
(Ὤχ!...ὤχ!... Ἔκανα λάθος. Κατουριέμαι).
Ἄν θέλεις, ξάπλωσε καὶ θά 'ρθω νὰ δοῦμε
πῶς σ' ἡδονὲς θὰ μετεκπαιδευτοῦμε
μ' ἀπαγγελίες ποιημάτων ἐρωτικῶν,
ρίμες φλεβικῶν ἀντανακλαστικῶν.
Ἰάνης Λὸ Σκόκκο.
Πασιφάη γραψε:
Δεν υπάρχει όμοιός σου ποιητής,
μες στις κρύπτες του Αιθέρος και της Γης.

Στης πλανεύτρας Μάνας αγκαλιά,
θ' ανταμώνουμε ανταλλάσσοντας φιλιά.

Θα χορεύουμε με πάθος Ιερό
το δικό μας πολυπόθητο Χορό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου