Παρασκευή 27 Ιουλίου 2018

20 Αὐγούστου 2011, καὶ ὥρα 5:58.
Κλινοσοφιστεῖες.
Γράφει .. .. Ἰάνης Λὸ Σκόκκο.


..... Γ- ἁμλέτ - ησέ τα

................................. " ...καὶ ξάπλωσα γυμνούλης μὲ τὸ χέρι ἐκεῖ. Ὁπότε θυμήθηκα:

Φορουμικὸς μονόλογος γιὰ εὶσαγωγικὲς ἐξετάσεις στὴν Ἀπελπιστικὴ Σχολή.

Νὰ σέξει κανεὶς ἤ νὰ μὴ σέξει; Ἰδοὺ τὸ ἐρώτημα.
Τί εἶναι γιὰ τὸν Φορουμίστα τὸ εύτελέστερο; Νὰ ἀνεχτεῖς μηνύματα καὶ λιβέλους ἀπὸ τὸν Κλινὸ τὸν προστυχολόγο ἤ νὰ σηκώσεις τὸ πρᾶγμα σου πλώρη σὲ ὠκεανὸ ΠΜ νὰ τὰ παραβιάσεις καὶ νὰ τὰ καταντροπιάσεις; Πήδημα. Βόγγος. Καὶ μετ
ά, μηδέν! Ἄ! Καὶ ἴσως τέκνα. Κι' ἄν μ' ἕνα σέξι βάλω
τέλος στὰ καλὰ τῆς ἀνωνυμίας καὶ τὰ χιλιάδες
λλα σαλιαρίσματα ποὺ μοῦ προσφέρει τὸ Ψευδώνυμο; Αὐτὸ εἶναι ἀποκαθήλωση ἀπαράδεκτα ἀναμενόμενη. Ἀσεξία. Στέρηση. Καύλα! Ἄ, ἴσως καὶ ρεύσεις. Μάλιστα. Ἐδῶ ἡ ἐμπλοκή. Γιατὶ σὲ τέτοιο φορουμοσέξουλο, τί εἴδους πασελείμματα νδέχεται νὰ ἐπέλθουν, ὅταν θἄχουμε φτιαχτεῖ μ' αὐτὴν τὴν ἐλαφράδα; Αὐτὸ μᾶς κόβει τὴ φόρα· ὁ συλλογισμὸς ποὺ κάνει ἀβάσταχτη μιὰ συνουσία ποὺ τόσο πολὺ τεκνοποιεῖ. Γιατί ποιός θὰ ὑπόμενε πατρότητα, διατροφὲς αἰώνιες, τὸ τάισμα μπαστάρδου, τὴν ἀπαιτητικὴ μάννα ἤ τὰ κυνηγητὰ τῶν πεθερικῶν, τὸν Νόμο ποὺ θὰ λειτουργήσει ἐπανειλημμένα, τὴν ἀπαίτηση τοῦ Χαμόγελου τοῦ Παιδιοῦ, τὰ ἐπιδόματα ποὺ ὁ λιγόμυαλος πολίτης στερεῖται ἀπὸ τὸ κράτος, ὅταν στὸ χέρι του εἶναι ἀπ' ὅλα αὐτὰ νὰ ἀπαλλαγεῖ μὲ μιὰ μικρή, ἁπλὴ αὐνανισούλα; Γιατί ποιός δὲν θ' ἀνεχόταν γλυκόλογα, ἀγάπες
καὶ μποῦρδες μιᾶς ἄχαρης φορουμίστριας, ἐὰν ὁ τρόμος πὼς κάτι ποὺ βγαίνει μετὰ σύλληψιν - ἡ χώρα ἡ ἄγνωστη ποὺ ἀπὸ τὸ σύνορό της ταξειδιώτης κανεὶς δὲν ἐπιστρέφει - μουδιάζει τὸ ταμπεραμέντο καὶ μᾶς ἀναγκάζει νὰ ὑπομείνουμε τὶς τωρινὲς κάψες μας, παρὰ ν' ἀνοίξουμε πανιὰ πρὸς
λλα, παρατόλμως νόμιμα; Ὅπου, ἡ σκέψη μᾶς κάνει ὅλους ὑπεύθυνους, τὸ φυσικὸ χρῶμα τῆς ἀπόφασης τὸ ἀπονεκρώνει πιὰ ἡ χροιὰ τοῦ γάμου;
Καὶ καῦλες ταπεινῆς πνοῆς μὲ μεγάλη φούρια, μ' αὐτὰ καὶ μ' αὐτὰ, βγαίνουν ἀπὸ τὴν ροή τους, καὶ σέξια πιὰ δὲν λέγονται μὲ τίποτα.

..................................................................................... μὲ χοὲς στοὺς νεκροὺς ἔρωτες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου