Πέμπτη 5 Ιουλίου 2018

16 Ὀκτωβρίου 2011, καὶ ὥρα 8:08.
Isomnia * γραψε: O γάτος είν' εδώ και μού 'φερε και παρέα... :smt005 :smt005
Τώρα έχω δυο γατιά... Έχω κι έναν γκρίζο... είναι κι οι δυο ριγωτοί και δεν χορταίνουν με τίποτα! Θα ζητήσω γατοτροφοδάνειο μου φαίνεται
Όσο για την εξαφάνισή μου, τι να κάνω αγαπητέ Κλινό... και δουλειές έχω και ... άλλον γάτο - δίποδο - που είναι έξτρα απαιτητικός σαν τα γατιά που
μου λάχανε...
Σ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ωστόσο. Μήπως θα ήθελες να γίνεις και νονός τώρα, γιατί ακόμα τους έχω ανώνυμους και τους φωνάζω με το χρώμα τους;
Θέλω μικρά ονόματα και αστεία (προσοχή, όχι σόκιν!)

Εικόνα

μετὰ πολλῆς γατευλαβίας,
στὴν εἰκόνα τῆς Ἰζομνίας.

* * *
Σὰν Παναγιὰ Πολυγατούσα,
τ' ὁμολογῶ, ναί, ἀδυνατοῦσα
νὰ σὲ φανταστῶ! ...
Μὲ τρεμουλιαστὸ
βῆμα, στὴν εἰκόνα σου, μπροστά,
προσκυνῶ, - σὰν νἄφεραν ὀστὰ
γαταγίας φορουμοηγουμένης.
Μήπως καὶ λαμπάδα προσμένεις
ἀπὸ μένα τὸν γατόπιστο;
Θὰ μὲ δεχτεῖς ἀκαλλώπιστο;
Τάχα θέλεις λεφτὰ νὰ ρίξω
στὸ παγκάρι - κι' ἔτσι νὰ δείξω
τὴν πίστη στὰ γατοθαύματα,
νὰ μοῦ γιατρευτοῦν τὰ τραύματα
τῶν προτέρων ἀμφιβολιῶν μου;
Οἱ στίχοι τῶν κουτσομπολιῶν μου
θὰ συγχωρεθοῦν; Πές μου κάτι!
Δεῖξε σημάδι: θἄρθουν γάτοι
καὶ γάτες στὸ σπίτι μου ἀπ' ἔξω;
Ὁρκίζομαι, μὴν ξαναφταίξω!
Κλινοτροπάρια θὰ σοῦ γράψω...
Δὀς μου σημάδι, - θὰ τὸ χάψω.

Ἰάνης Λὸ Σκόκκο.

(*) Φίλη ψευδωνυμομαχήτρια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου