Κυριακή 5 Αυγούστου 2018

Re: Χρόνια πολλά, ΚΛΙΝΟ ! (καὶ σύ, Γεώργιε Σουρῆ)

10 Μαΐου 2014, καὶ ὥρα 9:18.
Σπανίως θυμᾶμαι τί ἔχω γράψει, οὐδέποτε ἀποστηθίζω.
Ἀλλὰ ὅταν τὰ ξαναβρίσκω καὶ...μοῦ ἀρέσουν, ἔ, νὰ μὴν τὸ πῶ;
~~
ἕνα σατιρικό, ἀπὸ τὸ: Χρόνια πολλά, Κλινό (κι' ἐσύ, Γεώργιε Σουρῆ!)
28
Αὐγούστου 2011, καὶ ὥρα 11:05.

Δὲν θέλω...

Προσεύχομαι στὴν Τύχη μου νὰ ἀτυχήσω
ἄν ποτὲ μὲ βλάκες πάω νὰ συμμαχήσω
- λόγος ἀσφαλῶς οὐδεὶς ν' ἀνησυχήσω,
δὲν θὰ συντρέξει προτοῦ νὰ ξεψυχήσω,
ἄρα καὶ μπορῶ νὰ μὲ καλοτυχίσω.
Κι' ἄν συμβεῖ, ἀφοῦ πεθάνω; Μὴν ξαναχύσω.

Ἠθικὸς καὶ Ἀξιοπρεπὴς - σκατά!... - μὴ γίνω,
καθώς, μέχρι στιγμῆς, γιὰ νὰ κατευθύνω
τὶς πράξεις μου, τὰ λόγια μου, δὲν προδίνω
τὰ ἔνστικτά μου τ' ἀγαθά, κι' οὔτε ἀποκλίνω
τῆς λόξας κάθε τί μου νὰ λογοκρίνω.
Τίποτα δικό σας, σαλαϊδοί, δὲν ἐγκρίνω.

Ἐνῶ τρέφεστε ἐσεῖς στὰ κουτσομπολιά σας,
ἀμέσως, μόλις δῶ, φτύνω τὴν κουτσουλιά σας.
Πάρτυ κάνετε στὴν ποντικοφωλιά σας,
ἠθικὴν λέτε κάθε γυροβολιά σας
- κι' ἀρετὴν τὴν πάσαν ἀλλαξοκωλιά σας.
Εὐγενῶς περιφρονών,
..........................χαίρετε, γειά σας!
Ἰάνης Λὸ Σκόκκο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου