Τρίτη 21 Αυγούστου 2018

Ἆλλο πάλι τοῦτο!...

17 Αὐγούστου 2016, καὶ ὥρα 7:01.

ἔξω άπὸ τὸν Ἐθνικὸ Κῆπο τῆς Ἀμαλίας.
====
Στὸ Λογοτεχνικὸ Περιβόλι.
nicholas yannacopoulos, 24 Φεβρουαρίου 2016 - 4:33 π.μ.
Ως γνήσιος απόγονος του μέγα ποιητή,
στίχους κι' εγώ σκαρώνω δια το κάθε τι
και σατιρίζω άπαντες κι' αγρίως τους τα χώνω
και όλους ως επίλογο με πέντε φασκελώνω.
ΝΓΣ


Κοῖτα δῶ, καλέ, ποιοί πιάνουν σήμερα πέννες... - ἀμὰν πιά!
.Ἄνθρωποι γεννημένοι νὰ κρατοῦν, χαλάλι τους, τσαπιά.
Γιὰ νὰ τὰ ποῦμε λιγάκι, ἐμεῖς οἱ δυό, κυρ-Νικολά!
Κάθε δικός μου σάτιρας στίχος, στὸν τοῖχο σὲ κολλᾶ.

Πέθαν' ὁ Σουρῆς κι' ἴδια μέρα γέννησεν ἡ μαμά μου:
Μνημόσυνον Σουρῆ, κι' αὐθημερὸν Γενέθλια δικά μου!
Ἐκ προθαλάμου τῆς ἀνυπαρξίας, εἰς προθάλαμον
νέας, ἐκ βρέφους, ἐμπνεύσεως ... - Παράτα τὸν κάλαμον.
Προσκύνησον ἡμᾶς τοὺς ταλαντούχους ἐν ταῖς σατίραις,
- ἦρθες, εἶδες, - καλῶς!... - φεύγα, ἐφ' ὅσον μίαν γεῦσιν πῆρες.
~
Ἐντὸς ὀλίγων ἡμερῶν, κλείνω χρόνους ἑβδομήκοντα καὶ δύο!
Νιώθω ντροπαλός, σὰν...μόλις χθὲς νὰ βγῆκ' ἀπ' τῆς μητρός μου τὸ αἰδοῖο.
(...)
.Ἰάνης Λὸ Σκόκκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου