Κυριακή 10 Ιουνίου 2018

28 Σεπτεμβρίου 2011, καὶ ὥρα 1:55.
ἡ Ἑλλάδα ποτὲ δὲν ξεπλένει - τὰ χρέη της!
* * *
Πληρώνω μὲ τὸ βλέμμα μου κι' ἐξοφλῶ μὲ στίχους,
- τοὺς ἀφήνω νὰ μοῦ χαϊδεύουν καὶ τοὺς βοστρύχους -
ὅπου κι' ἄν χρωστῶ, - δὲν πᾶ νά 'ναι κι' ἡ Ἐφορία!...
Πληρώνετε τὰ χαράτσια σας... καὶ ἀπὸ θεωρεῖα

βασιλικά, θὰ σᾶς βλέπω ἐγὼ μὲ τὰ λορνιόν μου
ἤ θὰ σᾶς ὀνειρεύομαι ἐπὶ τῶν σεντονιῶν μου
μ' ὅλην τὴν φλογερὴν κλινοσοφολαγνείαν μου,
ἐμπλουτίζων συνεπῶς τὴν καλλιτεχνίαν μου.

Τρέξτε, κόψτε τὸν λαιμό σας. Γιὰ σᾶς, δὲν θὰ σκάσω!
Ὤ! τέτοιαν ὥρα δὲν βαστῶ, θέλω νὰ πλαγιάσω.
Μὲ τὸ καλό, νὰ ξέρετε, μόλις θὰ ξυπνήσω,
στὸ Φόρουμ θὰ μπῶ πάλι κι' ἐμμέτρως θὰ σᾶς βρίσω.

Στ' ἀλήθεια, σὰν ἄνθρωπος, πολὺ στενοχωριέμαι
ποὺ λίγο σᾶς σιχαίνομαι κι' ἀρκούντως σᾶς βαριέμαι.
Μπᾶτσος λέω νὰ γίνω, νὰ δεῖτε τί καταφέρνω
κι' ὅπου πετύχω ἀτάλαντους, πῶς, μὲ γκλὸμπς, τοὺς δέρνω!

Γεγονὸς εἶναι πὼς, γιὰ ν' ἀντέξεις νὰ ζεῖς, πρέπει
κάθε σου φλέβα, πρὸς τὴν παληανθρωπιά, νὰ ρέπει.
Τὰ περὶ τιμῆς καὶ δόξης, φιλοτίμου ζωῆς,
λογικῶς συνετάχθησαν γιὰ νὰ παρανοεῖς.

Ἄκρη στὴν Ἑλλάδα μὴν ψάχνετε - μᾶς τὴν φάγαν'
οἱ ἀγνοοῦσες κυβερνήσεις: τί ἐστὶ τὸ "μηδὲν ἄγαν".
Τώρα στὴν Μέρκελ χρωστᾶμε καὶ τὸ "Γνῶθι σαυτόν"
(μαζὺ μ' ὅ,τι ἆλλο σκληρὸ μᾶς μπήγει στὸν ἀπαυτόν).

Δὲν βρίσκω ὁ δόλιος ἆλλο τί ἐπ' αὐτῶν νὰ προσθέσω,
κι' ἀδειᾶστε μου τὴν ἐπικράτεια, - μοὖρθε νὰ χέσω.
Τὰ πελάγη τὴν πατρίδα μας δὲν θὰ ξεπλύνουν·
πρὶν ὅλοι μας πνιγοῦμε, τόκοι θὰ μᾶς μολύνουν.
Ἰάνης Λὸ Σκόκκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου