Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018

24 Ἰουλίου 2011, καὶ ὥρα 8:26.
σᾶς ξενερώνει ὅταν μιὰ γυναίκα...
ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ γραψε: Τὸ ἐπάγγελμα τῆς κυρίας Γουῶρεν, Μπέρναρντ Σ. Τὸ ξέρετε;
Ὁπουδήποτε (καὶ σὲ ὁποιαδήποτε δουλει
ά, ὄχι μόνον στὴν καθαυτὸ πορνεία) δίδεται ἕνα κορμὶ πρὶν κἄν δοθεῖ ἡ καρδιά, αὐτὸ εἶναι πορνεία.
κάποιος_Νίκος έγραψε: Υπάρχουν κι οι καρδιές αγκινάρας, Κλινοσφιστά. (...)
Ίφιδα, ο Κλινοσοφιστής έδωσε πιο εύστοχη απάντηση. (...)
Κάποιε_Νίκο, γεννήθηκα, μεγάλωσα, σ' ἕνα περιβᾶλλον ἐποχῆς ποὺ ἡ τιμὴ τοῦ ἄντρα ἦταν τὸ φιλότιμο καὶ ἡ τιμὴ τῆς γυναίκας ἦταν ἡ ντροπή.
Ὁ ἴδιος βρισκόμουν σχεδὸν πᾶντα στόχος...ἀνηθικότητος!
Ὥσπου κατάλαβα ὅτι ὁ ἀποδιοπομπαῖος τράγος εἶναι πολὺ ἱερὸ πρᾶγμα - κουκουλώνει συνειδήσεις.
Χρειάστηκαν χρόνια, Παιδεία - εἶμαι ὑπερήφανος καὶ ποὺ κάποιοι μοῦ τὴν ἔδωσαν καὶ ποὺ μόνος μου τὴν προχώρησα καὶ τὴν προχωρῶ.
Χρειάστηκε ἤ ἔτυχε νὰ ἐρωτευτῶ καὶ νὰ μὲ ἐρωτευτοῦν μὲ πάθος, τόσο, ὥστε νὰ περάσω/νὰ περάσουμε ἀπέναντι.
Χρειάστηκε νὰ..."βγάλω τὰ μάτια μου" γιὰ χάρη τῶν ἐνστίκτων μου, ἐκτὸς σχέσεων, χιλιάδες φορές, μὲ ξέφρενους τρόπους.
Χρειάστηκε ν' ἀκούσω ἑκατοντάδες φορὲς λόγια σὰν αὐτὰ:
- Ἐσένα, παιδί μου, τὸ λέει ἡ καρδιά σου!... Κι' ὄχι μόνον αὐτό, πρώτη φορὰ ἄνθρωπος σέβεται αὐτὸ ποὺ κάνει!...

Ἀκόμα καὶ σήμερα, ἄν βρεθῶ ἀνάμεσα σὲ κάποιο ζευγάρι, ἄς ποῦμε σὲ ἕνα οὐζάδικο, ἡ γυναίκα σκίζεται νὰ μὲ περιποιηθεῖ, δὲν παίρνει τὰ μάτια της ἀπὸ πάνω μου, ὁπότε ὁ ἄντρας ψάχνει νὰ μοῦ βρεῖ ὅλα τὰ ἐλαττώματα τῆς γῆς, ἀκόμη καὶ πὼς...
...ἐπειδὴ εἶμαι θεατρίνος, τάχα δὲν εἶμαι ἄντρας!
Μιὰ ματιά μου ὅμως ἤ δυὸ λεξοῦλες μου καὶ τὸν ἔχω κάνει τοῦ ἁλατιοῦ.
Νὰ σοῦ πῶ ἐγὼ ποιοί εἶναι οἱ ἆντρες!
Γιὰ γυναῖκες, προτιμῶ νὰ μὴ μιλήσω: δὲν τὶς ξέρω, εἶναι ἆλλο πρᾶγμα ἀλλὰ καὶ δὲν μοῦ πέφτει λόγος νὰ λογοδοτήσω γι' αὐτές.
Ἀκόμη καὶ παθητικὸς ὁμοφυλόφιλος νὰ ἤμουν, θὰ ἤμουν ἄντρας. Πολὺ πιὸ ἄντρας ἀπὸ τὰ ἀνδροειδῆ!
Χαρά μου ποὺ ἔχω ψωλή.

Ἡ ἁγνότητα ὑπὸ τὴν αἰγίδα τῆς Καθαρότητας καὶ τοῦ Λόγου.
Πέρασα διὰ πυρὸς καὶ σιδήρου, χρησιμοποιῶ ὅλες τὶς λέξεις καίρια μόνον, δὲν ἔχω καμία σχέση μὲ ὅλην αὐτὴ τὴν χοντροκοπιὰ καὶ τὸν ἐξευτελισμὸ τοῦ ἐρωτικοῦ γίγνεσθαι γύρω μας.
Ὁπότε, νά καὶ ἡ εὐθεία ἀπάντησή μου στὸ νῆμα: μὲ ξενερώνει μία γυναίκα ὅταν δὲν εἶναι στὸ ὕψος μου. Τὴν ἀφήνω σύξυλη καὶ φεύγω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου