Σάββατο 31 Μαρτίου 2018

28 Σεπτεμβρίου 2010, καὶ ὥρα 3:01.
==== Ἀφορμὴ: Αχ τι θα κάνω με σένα!!
Εσύ κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις πολυαγαπημένε.
Θέλεις να με ξεφτελίσεις, να με δεις να κυλιέμαι στα πατώματα..
Εντάξει, καν΄το στριμμένε, αν αυτό σε κάνει να νιώθεις ευτυχής!
Εγώ με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, θα συνεχίσω να σ αγαπώ᾿
Μοιραῖα_ὅλα.

* * *
Ὑπεύθυνος Μοιραία Δήλωσις.

Διὰ τοῦ παρόντος ἀριστουργήματός μου,
βεβαιῶ κι' ὀμνύω,
(στὴν ἀνάγκη, μηνύω
τὰς ἀντιθέτους γνώμας: μηνύματός μου
ἐγκυρότητα ποτὲ δὲν διεψεύσθη·
πᾶς ἀντικρούων, ξέρετε, ἐγεύθη
τῆς γλώσσης μου τὴν ράβδον
καὶ ἐξορίσθη στὴν Γαῦδον),
βεβαιῶ κι' ὀμνύω, ἄνευ φόβου κι' ἄνευ πάθους
πὼς εἶναι, μπὶτ γιὰ μπίτ, χαζοβιόλα! μεγίστου βάθους
αὐτή, ποὺ μαζύ μου θέλει νὰ τὰ βάλει
(μὲ λατρεύει, καλέ, μὲ τρέλλα μεγάλη,
σᾶς τὸ λέω καὶ γιὰ χάρη μου πεθαίνει
- μόλις μὲ δεῖ, σύγκορμη, κάτι παθαίνει),
ἀλλὰ δὲν ξέρει πῶς νὰ ἀντιδράσει
(ἄς καλέσει τὴν Ἄμεσο Δράση!...)
ἀλλὰ κι' ἐμένα - σιγὰ!... - τί μὲ νοιάζει; Λὲς νὰ σκάσω;
Ἀπὸ Μοιραῖες_ὅλες!...Ποιάν ἀπ' ὅλες νὰ προφτάσω;
Μιὰ ματιὰ τοὺς ρίχνω, κι' ὅλες πέφτουνε μπροστά μου,
γονατιστές! Εἶναι καλές, γιὰ τὰ ποσοστά μου!
Δὲν στοιχίζει δὰ νὰ τοὺς πῶ: - Ἀγάπη μου, σ' ἀγαπάω!
( Τὸ πιστέψανε; Κακῶς!) Ἀγάπα με...νὰ μὴ σὲ φάω!
Ἰάνης Λὸ Σκόκκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου