Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2018

16 Άπριλίου 2011, καὶ ὥρα 8:22.
Κλινοσοφιστεῖες.
~~~~
Γράφει ὁ Ἰάνης Λὸ Σκόκκο.

..... ἤγγικεν ἡ σωτηρία τῆς ψυχῆς μου.

--------------------------------------"....καί ξάπλωσα γυμνούλης μέ τό χέρι ἐκεῖ. Ὁπότε θυμήθηκα:
Ἄν δὲν κλιναμαρτήσω ὅσο 'γὼ καταλαβαίνω,
ἄν δὲν δῶ πλήρως σατανοξεπαρθενεμένο
τὸν ἑαυτούλη μου· κι' ἔγκυρα μεταλλαγμένο
σὲ τέρας ἀλλοπρόσαλλο, παρατραβηγμένο...
θέ μου! θ' ἁμαρταίνω!

Τὸ χιλιοπαιγμένο
ἔργο "Ψυχῆς Σωτηρία" - μ' ἕξη Ὄσκαρ βραβευμένο -
στὸ ρεπερτόριό μου τὄχω· καλῶς μαθημένο
στὴ Δραματικὴ Σχολὴ Ζωῆς, μελοποιημένο.
Γιὰ συμπρωταγωνιστὴ τὸν Χάρο περιμένω.

Στὴν πρεμιέρα τοῦ θανάτου μου, περιποιημένο
θαῦμα, γιὰ χατῆρι μου, νὰ γίνει περιμένω.
Καθὼς κλαυθμοὶ σφιχτὰ θὰ μ' ἔχουν πολιορκημένο,
χορτάτον ἀπὸ ἁμαρτίες, δίχως κἄν ἀπωθημένο,
- ξομολογημένο

ὅμως, βλογημένο,
καθὼς πρέπει, σὲ χριστιανὸ καταπονημένο -
προβολεῖς ἐξ οὺρανοῦ, σὰν χρυσοκεντημένο,
στὸν λάκκο θὰ μὲ ρίξουν· μὲ συμπεφωνημένο
- ὤ! τί θεατῶν χειροκρότημα!... - τρὶς ἁγιασμένο.
------------------------------------------------------- .....μὲ χοὲς στοὺς νεκροὺς ἔρωτες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου