Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

10 Ἰανουαρίου 2011, καὶ ὥρα 11:54.
Θέμα: Ἐπιλέγοντας νὰ ζεῖς μόνος.
Ἄχ!...
Κι' ἄλλη φορὰ εἶπα πὼς σιχαίνομαι τὸ ρῆμα: ἐπιλέγω.
Γιατί δὲν ἐπιλέγουμε. Μᾶς τυχαίνει; Ναί. / Ἀναγκαζόμαστε; Ναί. / Δὲν μποροῦμε νὰ κάνουμε ἀλλοιῶς; Ναί.
Ἡ ἡλικία μου; Δὲν παίζει κανέναν ρόλο ἐμφανισιακά - μπορεῖ τὸ πρόσωπό μου νὰ ἔγινε βιβλίο, ὅπου: καὶ τί δὲν μπορεῖς νὰ διαβάσεις (λέτε, αὐτό, νὰ μὴν εἶναι ἐξόχως ἐνδιαφέρον;) ἀλλὰ τὸ σῶμα μου, μολονότι δὲν ἔχω ἰδέα ἀπὸ Γυμναστική, θὰ τὸ ζήλευαν πολλοὶ εἰκοσάρηδες καὶ δὲν ἔχει ἴχνος γηρατιῶν. Οἱ δυνάμεις μου πιὰ δὲν εἶναι οἱ ἴδιες (πῶς θὰ μποροῦσε νὰ συμβαίνει καὶ...αὐτὸ τὸ καλό;). Ἐρωτεύσιμος εἶμαι - θἄλεγα πιὸ πολὺ κι' ἀπ' τὰ νειᾶτα μου!
Ἀλλὰ δὲν θέλω σχέσεις.
Δὲν ἐπέλεξα (φτού!) νὰ εἶμαι μόνος μου πλέον. Σὰν οἰκογενειάρχης, ὑπῆρξα ὑπόδειγμα. Σὰν ἐργένης εἶμαι μιὰ χαρά.
Εἶμαι εὐτυχισμένος; Καὶ ναὶ καὶ ὄχι.
Ὁ καθένας μας κουβαλάει ἕνα πεπρωμένο του, ἀνεξάρτητα ἀπὸ τὴν θέλησή του. Ὅσο καὶ νὰ τὰ θέλεις τὰ πράγματα ἀλλοιῶς, ἐκεῖνα σοῦ ἔρχονται ἀναπάντεχα ἀκόμα πιὸ ἀλλοιώτικα. Ἡ ζωή μας δὲν εἶναι ἔπιπλα καὶ βιβλία ἤ δίσκοι, νὰ τὰ ταχτοποιήσεις ὅπως σὲ βολεύει ἤ σοῦ ἀρέσει.
Ἤ δέχεσαι αὐτὸ ποὺ ζεῖς τώρα ἤ δὲν τὸ δέχεσαι.
Ἐγώ, τὸ δέχομαι - ἄρα εἶμαι καὶ εὐτυχισμένος.

Ἔχω κάνει περισσότερες ἀπὸ δυὸ χιλιάδες ἐρωτικὲς διαφορετικὲς γνωριμίες, τῆς μιᾶς ἤ περισσοτέρων συναντήσεων.
Ἔχω ζήσει πέντε μεγάλους ἔρωτες - νὰ ποῦμε τὴν ἀλήθεια, ἕνας ἕκτος, δὲν θἆταν ἄσχημος!... - ἀλλὰ γάμο, δὲν θέλω πιὰ μὲ τίποτα.
Καὶ ὁ γάμος ποὺ διέπραξα, ἦταν, δὲν θἄλεγα ἐντελῶς τυχαῖος, οὔτε σκόπιμος γιὰ νὰ καλύψω τάχα δικές μου ἀνάγκες. Σκόπιμος ἦταν γιὰ ἄλλους λόγους, ἄσχετους σχεδὸν μ’ ἐμένα.
Ἡ γυναίκα μου, παρὰ τὸ ὅτι βρισκόμαστε σὲ διάσταση ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ 2004, ἄν καὶ δὲν ξέρω ποῦ βρίσκεται, τί κάνει, πῶς ζεῖ, οὔτε ποὺ διανοεῖται - μοῦ τὸ μήνυσε - νὰ ζητήσει διαζύγιο*: σίγουρα τέτοιον καὶ τόσο τίμιον ἄντρα, δὲν πρόκειται νὰ ξαναβρεῖ, ὅσο κι' ἄν τῆς ἀρέσει (δὲν ξέρω) τώρα κάποιος ἆλλος: τὸ Λὸ Σκόκκο στὴν ταυτότητά της εἶναι τιμή της.
Οὔτε ἐμένα μὲ ἐνοχλεῖ τὸ ἐπώνυμό της στὴν ταυτότητά μου.
Τὰ περισσότερα πράγματά της βρίσκονται ἐδῶ. Ἀκόμη καὶ τὰ πιὸ ἐνδόμυχα.

Ἕνας ἆλλος ἔρωτάς μου, ὑπάρχει πᾶντα, μὲ ἄρρηκτα δεσμά μεταξύ μας, παρὰ τὸ ὅτι...δὲν βλεπόμαστε!

Δὲν ἔχει καμιὰ σημασία ποὺ τὰ λεφτά μου εἶναι λίγα. Μοῦ εἶναι ἀδιάφορα τὰ λεφτά.
Ἀνέκαθεν σιχαινόμουν καὶ σιχαίνομαι ὅποιον θέλει λεφτά. Καὶ μόνο ν' ἀρχίσεις νὰ μιλᾶς γιὰ λεφτά, σὲ χέζω καὶ φεύγω.
Ναί, χέζω πατόκορφα ὅ,τι μὲ ἐνοχλεῖ. Δὲν λογαριάζω τίποτα, οὔτε τόπο οὔτε πρόσωπο οὔτε χρόνο.
Κάποιοι λένε πὼς εἶμαι δύσκολος.
Εἶμαι πανεύκολος. Ἁπλῶς, δὲν μοιάζω μὲ κανέναν - δόξα τῷ Θεῷ.
Τὸ ὅτι δὲν μοιάζω σὲ κανέναν εἶναι καὶ ἡ πολυτελὴς εὐτυχία μου.
 ~~
(*). Ωστόσο, χθὲς 5 Νοεμβρίου 2018, συμπληρώθηκαν τρία χρόνια ποὺ ἔπιασα τὸ διαζύγιο στὰ χέρια μου. Οὔτε λαχεῖο νἄτανε!...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου