Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

Ἴσως νά 'ναι χιοῦμορ. Μπὰ, κακία μοιάζει.
(7 Ἰουλίου 2012 καὶ ὥρα 12:00) .


χιοῦμορ μακρᾶς πολιτικῆς διαρκείας,
μετὰ λόγου κι' ἄνευ χειροδικίας.

 
Ἀπομένει ν' ἀκούσω, τώρα δὰ, καὶ τὰ σχολιανά μου,
κι' ἐλπίζω νὰ μὴν κλάψω προσβληθείς... μὰ νὰ πέσω χάμου
ἀπὸ τὰ γέλοια, καθὼς μεγάλη πολιτικὴ θλίψη
μ' ἔχει βαρέσει. Νά, δές: ὁ Σαμαρὰς, ἐν περιλήψει,
γιὰ πρωθυπουργός, τολμῶ καὶ λέγω, δὲν μοῦ πολυπάει·
τὸν...καταριέμαι: μὴν προλάβει πολλὰ κι' αὐτὸς νὰ φάει,
σὰν κάποιους ἄλλους,
πὶ χὶ Παγκάλους!

Ὅσο γιὰ τὸν πανάρετο ρήτορα κυρ-Βενιζέλο,
τὸν δέχτηκα πρότυπό μου πρὶν γίνω... φωτομοντέλο!

Χάρη δὲ στὸν ἀριστερὸ κυρ-Φώτη Κουβέλη, δεξιὰ
θὰ στρίψω, πετῶντας στὸν λαὸ μας πάσαν ἀκαταδεξιά.

Πᾶντα ταῦτα δηλώνω μετὰ γνώσεως καὶ κακίας,
κι' ὅσο δηλητήριο ξερνῶ μὲ χιοῦμορ μακρᾶς διαρκείας.
Αὐτὸς εἶμαι, μισάνθρωπος, φθονερός... Καὶ δὲν θ' ἀλλάξω,
- ... κι' ἡ μάννα μου ν' ἀναστηθεῖ, κι' αὐτηνῆς θὰ τῆς γκρινιάξω:
- Μωρὴ, κακοχράχεις, μὲ τί σκατὰ θὲς νὰ σὲ ταΐζω;
Δὲν βλέπεις π' ὥς καὶ ψίχουλα, σὲ μερίδες τὰ χωρίζω,
νἄχω κάτι τίς, ὁ φουκαράς, νὰ τρώγω, νὰ ξεγελιέμαι;
Ποῦ θὲς νἄβρω λεφτά, μωρή; Νὰ βγῶ στὴ σπιάτζα, νὰ σκουντιέμαι;

Πάντως, ἡ μαννούλα μου, καθὼς στ' ἀλήθεια μ' ἀγαποῦσε,
θὰ καταριόταν, νῦν, τὸν πατέρα μου ποὺ τὴν γαμοῦσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου