Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

(16 Ἀπριλίου 2012 καὶ ὥρα 10:25).
Ὁ χρυσοῦς αἰὼν ὑπουργικῆς ἀπολογίας,
καὶ... γκρεκο-γαλλιστὶ γαμῶ τὰς ἰδεολογίας!


Ἀν-Φράνς ὑπανδρεύθη καὶ μὲ ρύζια τὸν ράνανε,
- κι' ἄν ἦταν ἀλὸρ ξύπνιοι... νὰ τὸν συλλαμβάνανε!
Οὕς κλοπὲς συνέζευξαν, Ἕλλην μὴ χωριζέτω.

- Πεινᾶστε 'σεῖς, κι' ὁ ἔχων ὧτα, μπιὲν ἀκουέτω:
Βοὺ μ' ἀβὲ ψηφιζὲ πολλάκις, μὲ στραβωμάρα!
Μπορούσατε νὲ-πὰ μέ ψηφιζὲ...- κουλαμάρα,

Μιζεράμπλ Γκρὲκ, εἴχατε νὰ ψηφίζατε ἄλλους;
Τούρκους, ἄς ποῦμε, Γερμανοὺς, Ἀφγανοὺς ἤ Γάλλους;
Μπωκοὺ πιὸ λίγο θὰ κλέβαν' ἐκεῖνοι τὸ βιός σας!

(Ἄς κάμνατε βουλευτὴν τὴν κόρη σας, τὸν γυιό σας).
Δὲς ποὺ μοῦ κλαίγεστε, μαλάκες, καὶ μοῦ χτυπιέστε!...
Συντάγματος καὶ στὰ ΜΑΤ, ἐθελουσίως ἀντέστε!

Στὴν φυλακὴ, λέτε, βλάκες, τώρα νὰ μὲ πᾶτε;
Ἀν-πριζὸν, πτωχοὶ, νὰ μπεῖτε 'σεῖς! Τσᾶμπα θὰ φᾶτε!
Δουνουτοὺ καὶ Μέρκελ, ἄχ! π' ὁ κῶλος σας ζητάει...

Δὲν ἀρκεῖ ποὺ χέζετε, θέλετε καὶ προσφάι!
Μισθοὺς σᾶς κόψαμε, κι' ἐπιδόματα, συντάξεις...
Θέλετε πρὸς τούτοις ν' ἀκούσωμεν τὰ ἐξ ἁμάξης;

Εἰπώθη: "μαζὺ τὰ φάγαμε!" - δὲν τὸ θυμᾶστε;
Καθὼς πᾶτε στὶς κάλπες, γαμηθεῖτε ν' ἁγιᾶστε!
Ἆντε μὴν καρφώσω κι' ὅλους τοὺς ἄλλους ποὺ κλέψαν...

ἄν κι' ἀκόμη, κὸμ μουά, στὰς κλοπάς, οὐ διαπρέψαν!
Τοὺς ἀφήνω! Κι' ὅ,τι προλάβουν, ὥς τὶς ἐκλογὲς,
στῆς Εὐρώπης πιστὲς Μπὰνκς νὰ κάνουν ἐξαγωγές.
==============

  12 Ἀπριλίου 2012 καὶ ὥρα 21:50.
~
ὄχι, μὴ!


Κάποιοι τρελλοί μου ἔρωτες τὄχανε παρακάνει...
- τὶ καταλάβανε;
Νὰ, δὲν προλάβανε
μὲ τὰ φιλιὰ νὰ μὲ σκοτώσουν, κι' ἔχουνε πεθάνει!

Τὸ Πάσχα, δὲν ἀναμένω ξάφνου ν' ἀναστηθοῦνε,
στῆς πόρτας μου τὸ φῶς
νά 'ρθουν καὶ τρόπο πῶς
θἄβρουνε λόγια νὰ μοῦ ποῦν, τάχα... μὲ νοσταλγοῦνε.

Λαμπάδες δὲν θ' ἀνάψω, μήπως τύχει καὶ διαψευστῶ,
- θαῦμα κι' ἴσως γίνει.
Ζῶ τόση γαλήνη!
Μὴ μὲ βροῦν, θεέ μου, μὴ μὲ δοῦν, ποὺ δὲν μπορῶ νὰ ἐμπνευστῶ

λόγια παράφορα, ξανὰ νὰ πῶ, ποὺ φεύγουν λόγια,
χάνονται, λιγώνουν,
ζωντανοὺς πληγώνουν
κι' ἀντὶ γι' ἀγάπες ὑμνοῦν ἐρώτων μοιρολόγια.
==============
Πάθη Μεγάλης Ἑβδομάδος ἤ μή!
10 Ἀπριλίου 2012 καὶ ὥρα 17:43.

τὰ πάθη μου,
τ' ἀγκάθι μου.


Τρελλαίνομαι - νὰ μὴν τὸ πῶ; - γιὰ τὰ πάθη.
Γραμματικὴ δὲν ἔχουν καὶ κάνω λάθη
μ' ὅλη τὴν καρδιά μου,
χωρὶς τὰ γυαλιά μου.

Μὲ τίποτα δὲν ἀλλάζω χίλια πάθη,
οὐδὲν ποτὲ πίπτον τὸ ἄφησα κι' ἐχάθη,
τὰ φορῶ στὸ πέτο,
καρφωτὸ στιλέτο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου