Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2019

 Ἐπανασύνδεση Μὲ Φόρουμ.κομ.γκρ
 --------------------

 ἀπό ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ » Χθές, 19:46
1)   Πάνας έγραψε:
08 Μάιος 2018, 12:08
Τι έγινε με τον Κλινό;

Δεν πιστεύω να έβγαλαν τα απωθημένα του πρώην συντονισμού επάνω του.
2) Αίολος έγραψε:
08 Μάιος 2018, 23:09
Έβαλε όρο στην ομάδα συντονισμού ότι αν δει ποστ με αγγλικό ερωτηματικό θα το διαγράφει χωρίς προειδοποίηση και δεν το δέχτηκαν οι υπόλοιποι. Τσακώθηκαν κιόλας και λόγω του επεισοδίου αποχώρησε.
3)  Πάνας έγραψε:
08 Μάιος 2018, 23:38
Όχι πες ποιος φταίει... τον έκαναν: Συντονιστή Ορθού Λόγου Εικόνα
====
* Ὅλα ὅσα ἀναφέρονται πιὸ πάνω εἶναι ἀπὸ ἀνακριβῆ
ἕως κακοήθειες.
Ἰάνης Λὸ Σκόκκο,
Κλινοσοφιστής.
====
* * *
Ἕνας φίλος ἦρθε...
προχθές,
ἀπ' τὰ παληά!...
Ἐγώ, βρὲ σεῖς!
Κράτησα τὸ τελευταῖο (ἐλπίζω) αὐτὸ μήνυμα, ἀπὸ τὴν Σελίδα 14, ὅπου σχολιάζεται ἄλλη μιὰ φορὰ ἡ ἀποχώρησή μου, πρὶν μῆνες καὶ γιὰ μῆνες.
Θυμᾶμαι καλά, εἶχα δώσει τὴν σαφέστατη ἐξήγησή μου, ἀλλά, οὔτε ἕνας δὲν τὴν κατάλαβε.
Δὲν πειράζει. Δίκηο εἶχα ἀλλά...
Συνέπεσε ὅμως καὶ τὸ νὰ μὴν μπορῶ, ξαφνικά, νὰ....συνδεθῶ (!), μ' ἕναν κωδικὸ ποὺ καὶ ποῦ δὲν τὸν χρησιμοποιῶ, τὸν ἴδιο, 25 χρόνια τώρα.

Ἀναγκάστηκα νὰ δηλώσω πὼς "ξέχασα τὸν κωδικό μου" καὶ μοῦ ἔδωσαν ἆλλον,
ἀλλά,
ὅσες φορὲς κι' ἄν δοκίμασα, <μὲ τὸν ἆλλον αὐτὸν κωδικό>, ἀπέτυχα νὰ συνδεθῶ.
Μὲ τὸν καιρό, ἔμαθα ὅτι ὁ the Rebel κρατοῦσε ζωντανὴ τὴν παρουσία μου ἐδῶ, ἀντιγράφοντας μηνύματά μου ἀπὸ ἀλλοῦ. Εἶναι πολὺ φίλος μου,
σπάνιο πράμα γιὰ μένα νὰ ἔχω τόσο πιστὸ φίλο, κι' ἄς μὴν γνωριζόμαστε ἀπὸ κοντά. Αὐτὸ μὲ συγκίνησε καὶ εἶπα προχθὲς νὰ ξανακάνω μιὰ δο-
κιμή,
ποὺ............................................πάλι ἀπέτυχε. Δήλωσα, πάλι, πὼς ξέχασα τὸν κωδικό μου καὶ μοῦ δώσανε ἆλλον.
Καἰ, ὦ, τοῦ θαύματος, τὸ Φόρουμ.κομ, γκρ ἄ ν ο ι ξ ε !


Φαίνεται ὅτι τόσα χρόνια - ἀπὸ τὸ 2008, κάθε μέρα, τρεῖς μὲ τέσσερις φορές, ποὺ ἔμπαινα, στὸ παληὸ Φόρουμ.γκρ - ἤμουν ἀρχάριος, τοῦ Νη-
πιαγωγείου ὡς πρὸς τὰ διαδικτυακά!...
Ἕνα μ' ἐνδιαφέρει.
Ἐπειδὴ δὲν μπαίνω ἐδῶ γιὰ νὰ κοροϊδέψω κανέναν οὔτε καὶ τὸν ἑαυτό μου,
θὰ ἤθελα, ὅταν ποτὲ κλείσει κι' αὐτὸ τὸ Φόρουμ,

νὰ μείνει καταχωρημένο καὶ ὁρατὸ γιὰ ὅλους,
ἔστω κι' ἄν δὲν θὰ ἐξελίσσεται πιά
.
Πολλοὶ ἔχουμε καταβάλει μόχθο, τουλάχιστον. Καὶ εἶναι κρίμα νὰ πάει χαμένος.

Ἄ, νὰ σᾶς καθησυχάσω καὶ γιὰ τὸν Χουανίτο Τοῦρμπο-Φλόρες. Εἶναι ὁ πιὸ εὐτυχισμένος γάτος τῆς Ἑλλάδος. Ἔχει ἐμένα. Τί καλλίτερο νὰ ἤθελε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου