Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2019

 Κλινοσοφιστεῖες.
 
Γράφει ὁ Ἰάνης Λὸ Σκόκκο.


Καμία ἀποδόμηση τοῦ φυσιολογικοῦ...
~
..................................καὶ ξάπλωσα γυμνούλης, μὲ τὸ χέρι ἐκεῖ... 

Μερικὰ πράγματα θὰ συναντηθοῦν στὴν ζωὴ τοῦ καθενός μας, ὁπότε μπορεῖ ὁ καθένας μας νὰ κατανοήσει τὸν ἆλλον, νὰ μὴν ἐκπλαγεῖ καὶ νὰ μὴν τὸν πολεμήσει τουλάχιστον, ἐπειδὴ δὲν ἀνήκουμε ὅλοι στὴν ἴδια σεξουαλικὴ περίπτωση. 
[Βέβαια, οἱ ἐγκληματικὲς διαστροφὲς εἶναι πᾶντα κατακριτέες: βιασμός, παιδεραστία...]
Τὰ παιδιά, πολὺ γρήγορα, ἄς ποῦμε στὰ πέντε τους χρόνια, ἀντιλαμβάνονται τὸν δικό τους χαρακτήρα. Θὰ πρέπει λοιπὸν τὰ (μὲ προδιαθέσεις) ἑτεροφυλόφιλα νὰ γίνονται ἐχθροὶ καὶ πολέμιοι μὲ τὰ ὁμοφυλόφιλα (στὶς προδιαθέσεις τους) καὶ νὰ ἐπέρχονται οἱ σκοτωμοί, τὰ περιγελάσματα, οἱ ἐξευτελισμοὶ ἀπὸ τοὺς μὲν εἰς βάρος τῶν δέ; Ὄχι. Φτάνει πιά.
 * Τὰ παιδιά, ἐν ὀλίγοις, ποὺ σήμερα τουλάχιστον, στὴν τηλεόραση καὶ τί <ποικιλίες> δὲν βλέπουν καὶ ὅλο ρωτοῦν ἤ θέλουν νὰ ρωτήσουν καὶ κάποιος πρέπει ὑπέυθυνα καὶ σοβαρὰ νὰ τοὺς ἀπαντήσει, σωστὸ εἶναι νὰ διδάσκονται, ἀνάλογα μὲ τὴν ἡλικία τους, τὸ τί συμβαίνει στὴν φύση καὶ κατὰ συνέπεια στὴν κοινωνία. Ἡ ἐνημέρωση εἶναι φάρμακο σωτηρίας γιὰ ὅλους καὶ πᾶντα. Κανεὶς δὲν κινδυνεύει στὰ σεξουαλικὰ ζητήματα ἐπειδὴ ἔμαθε ἐγκαίρως. Τώρα ἀκριβῶς μοῦ περνάει ἀπὸ τὸ μυαλὸ μία σκέψη, ἄς τὴν πῶ, ἀπευθυνόμενος σὲ Συλλόγους Γονέων καὶ αὐτοὶ ἄς τὸ ἀξιώσουν ἀπὸ τὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας: ἡ διδασκαλία αὐτή, ἄς γίνεται, συγχρόνως, μὲ μορφὴ διαλόγου, ἀπὸ τρεῖς τὸ λιγώτερο <διδασκάλους>, ὥστε ὁ λόγος τους νὰ ἀλληλο-ἐλέγχεται καλλίτερα καὶ ἐπιστημονικώτερα. * Καὶ μὴν ξεχνᾶμε, ὅτι, στὸ ὥς τώρα παρελθόν, πολλοὶ δάσκαλοι, καὶ παππάδες, καὶ θεῖοι, καὶ οὶκογενειακοὶ ἔμπιστοι, ἀπολύτως "ἠθικοί", ποὺ δὲν ἐπιτρέπουν κἄν, στὶς συζητήσεις, τέτοιους ὑπαινιγμούς, κι' οὔτε δίνουν ὑποψίες στοὺς ὑπολοίπους ἐμᾶς, ἔχουν πολλάκις προσελκύσει ἀγοράκια, παράμερα, ἀπὸ περίπου 9 χρονῶ καὶ τοὺς ἔπιασαν τὸν πωπό. Ἀμέτρητοι δυστυχεῖς ἔχουν τέτοιες ἀναμνήσεις.
 * Μὴν ἀναφερθῶ πάλι σὲ πατεράδες ποὺ ξεπαρθενεύουν τὶς κόρες τους. Καὶ θείους, περὶ τὰ αὐτά. 
* ΔΕΝ ἀποδομεῖται τίποτε φυσιολογικὸ ἐπειδὴ ἐνεμερώνονται οἱ μαθητές, - ἀκόμη καὶ ἐκεῖνοι ποὺ θὰ ἔχουν κάτι "διαφορετικὸ" στὴ φύση τους, τὸ ὁποῖο δὲν θ' ἀλλάξει μὲ καμιὰ κατήχηση ἤ τιμωρία, θὰ βροῦν εὐκολώτερα λύση στὰ μελλοντικὰ προβλήματά τους.
 * ΔΕΝ συμφωνῶ μὲ τοὺς ὁρισμούς: Γονέας 1 καὶ Γονέας 2. 
Μπαμπὰς καὶ Μαμά, μάλιστα. 
 Στὶς περιπτώσεις υἱοθεσίας ἀπὸ ὁμοφυλόφιλα ἄτομα, προτείνω τὸ Θεῖος καὶ Θεῖος ἤ Θεία καὶ Θεία, τί πιὸ ὡραῖο σὰν λέξη καὶ νόημα.
 * Καὶ φυσικά, στὶς υἱοθεσίες κάθε λογῆς, τὸ παιδὶ νᾶ μαθαίνει, τὸ πολὺ στὰ 5 του χρόνια, ἀπὸ τοὺς ἴδιους τοὺς θετοὺς γονεῖς του, τὴν ἀλήθεια - πρὶν τὴν σφυρίξουν ὕπουλα καὶ πρόστυχα οἱ πέριξ.
 * Καὶ μιὰ ἐπιπλέον ἀλήθεια, πρὸς υἱοθετημένους: οἱ πραγματικοὶ γονεῖς σας δὲν ἀξίζουν τίποτα γιὰ σᾶς, μὴν τοὺς ἀναζητήσετε ποτέ. Κτήνη εἶναι. Σᾶς πούλησαν. Ἐσεῖς ἀξίζετε γι' αὐτὸ ποὺ εἶστε, ἀπὸ τὴν ἀνατροφὴ ποὺ λάβατε καὶ ἀπὸ τὴν κουμαντάρετε ἀπὸ ἕνα σημεῖο κι' ἔπειτα. Σὲ Ὅλα τὰ Παιδιὰ τοῦ Κόσμου, εὔχομαι Ὅ,τι Καλλίτερο, μὲ Γνώση καὶ Συμμόρφωση. 

.....................................................μὲ χοὲς στοὺς νεκροὺς ἔρωτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου