Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2019

Μάνη: «Την είχα σαν παιδί μου» λέει ο ιερέας που κατηγορείται για κακοποίηση 12χρονης.
~
vallon:
Το πιο τραγικό είναι ότι η μητέρα προσπαθούσε να πείσει το παιδί να μην μιλήσει.
===
* Δὲν εἶναι πρωτοφανές.
Ὑπάρχουν τὰ λεφτὰ στὴ μέση.
===
* * Κάποτε εἶχε συμβεῖ κάτι παρόμοιο σὲ φιλικὸ περιβᾶλλον μας. Πατέρας βίαζε τὴν κόρη του, ἀπὸ 9 ἕως 12 χρονῶ.
Ἠθικός, κατὰ τὰ ἆλλα, πατέρας, ποὺ ἐμένα μοῦ ἔλεγε νὰ μὴν ἔχω φαβορίτες, ἀλλὰ νὰ κουρεύομαι σὰν τὸ παιδὶ τοῦ λαοῦ, τὸν Νίκο Ξανθόπουλο (βρῆκε κιόλας... σὲ ποιόν νἄμοιαζα!...)
Μόλις μαθεύτηκε, ἦρθε στὴν μάννα μου νὰ δικαιολογηθεῖ καὶ νὰ ζητήσει συμπαράσταση.
- Θὰ σὲ κάψω, παληάνθρωπε! τοῦ εἶπε. Θὰ σὲ θάψω μὲ τὰ ἴδια μου τὰ χέρια.
Ἤμουν μπροστά.
Ἡ μάννα μου πῆγε μάρτυρας κατηγορίας στὸ Ἀγρίνιο.
Ὁ πατέρας ἐκεῖνος, ποὺ ἦταν καὶ τόσο ἄντρας, φυλακίστηκε γιὰ 7 χρόνια.
Ἡ οἰκογένειά του μετακόμισε καὶ ἐμεῖς εἴχαμε στενὴ καὶ καθημερινὴ ἐπαφὴ μαζύ τους. Ἡ μάννα τοῦ κοριτσιοῦ ἔρεβε κάθε στιγμὴ ποὺ περνοῦσε. Στὰ 7 χρόνια καὶ λίγες μέρες, πέθανε, μὴ ἀντέχοντας στὴ σκέψη ὅτι αὐτὸς θὰ ἔβγαινε ἀπὸ τὴν φυλακὴ καὶ θὰ τοὺς εὕρισκε κάπου. Στὴν κηδεία, ἡ μάννα μου πρώτη, δῖπλα στὴν νεκρή, νὰ κλαίει τὴν φίλη της. Ξάφνου, φάνηκε αὐτός, ἀπὸ τὸ πουθενά!... Θρεμμένος, ὡραῖος, ἄνετος!...Μόλις τὸν πῆρε χαμπάρι ἡ μάννα μου, πετάχτηκε ὄρθια καὶ μὲ τὶς κλωτσιὲς τὸν ἔδιωξε ἀπὸ τὴν ἐκκλησία, βρίζοντάς τον.
- Ἔ, κυρὰ Κατίνα, συμβαίνουν αὐτά!... τῆς εἶπε.
- Ἔξω παληάνθρωπε, μὴ σοῦ βγάλω τὰ μάτια!...
Οἱ παρευρισκόμενοι θίχτηκαν!
- Ἔ, ὄχι καὶ τέτοια συμπεριφορὰ μέσα στὸν ναό!..., εἶπαν.
Ἴσως ἤμουν ὁ μόνος ποὺ τῆς εἶπα:
- Μπράβο, μαμά, ὅρμα του!...
Τῆς ἔχω μοιάσει ἀπόλυτα.
Ὅταν πέθανε, ἀπαγόρευσα στὸν γαμπρό μου (ἆλλο τέρας ἐκεῖνος - ψόφιος τώρα κι' αὐτός...) νὰ πατήσει. Ἤθελε νἄρθει, νὰ κουτσομπολέψει, νὰ κακολογήσει, ὅπως συνήθως!... Ὅταν τοῦ εἶπαν ὅτι δὲν ἀστειευόμουν, (κατὰ κάποιον τρόπο, πολλοὶ, ἀκόμη, μὲ ἔχουν γιὰ μαμόθρεφτο κι' ἆλλοι ξέρουν τὸ τσαγανό μου), μπῆκε στ' αὐτοκίνητό του νὰ φύγει καί, στὴν λύσσα του ἐπάνω, τράκαρε καὶ τὄκανε μαντάρα. Ἆλλος ἠθικὸς Ἕλληνας. Τέρας. Κι' ἄς ἔχει πεθάνει πρὶν εἴκοσι χρόνια. Κτῆνος θὰ τὸν λέω. Αὐτὸς μᾶς κατέστρεψε καὶ πέθανε τὴν μάννα μου, σκατὰ στὸν τάφο του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου